Ваш кошик порожній!
Мережева компанія Білий Кіт в Україні
25 серпня в Київському РЦК відбулися збори керівників мережевої компанії в Україні. У зборах брали участь: Президент фірми БІЛИЙ КІТ Т.В. Воєводіна, Керівник компанії В.І. Стасевич, керівник Регіонального відділу Є.А. Ганкевич, керівники семи українських РЦК. Учасники зборів підвели підсумки роботи ТОВ БІЛИЙ КІТ на Україні на поточний момент і намітили нові перспективи діяльності в зв'язку з розробкою компанією нового курсу на Україні. Керівництво БІЛОГО КОТА планує спробувати тут нові прийоми роботи, вважаючи, що в наслідку лідерам не доведеться переймати старі, російські методи діяльності. Навпаки, Українська мережева компанія БІЛИЙ КІТ здатна стати справжньою дослідної майданчиком для нових організаційних форм, які вже звідси, можливо, прийдуть до Росії.
На даний момент БІЛИЙ КІТ в Україні, на жаль, не реалізує свого потенціалу. Населення України за чисельністю становить, приблизно, одну третину, в порівнянні з населенням Росії. Відповідно, РЦК тут можуть давати чверть обороту в цілому від загального обороту компанії, що відповідає третині обороту, який дає Росія. Поки ж, на жаль, обороти України складають менше десятої частки загального обсягу продажів БІЛОГО КОТА. Безумовно, це не відповідає потенціалу, закладеному в цьому сильній і економічно розвиненій державі.
Відносно недавно в Україну за підтримки керівництва ТОВ БІЛИЙ КІТ відправився один з провідних лідерів компанії, сапфіровий суперлідер, керівник РЦК м. Новосибірськ і організатор багатьох інших Регіональних Центрів Дмитро Демидов. У даний момент Дмитро знаходиться в Києві і планує залишатися в Україні стільки, скільки буде потрібно. Його мета зараз - організація роботи в країні по новому. Зокрема, керівники компанії ставлять завдання збільшення оборотів України У П'ЯТЬ РАЗІВ. Це відповідає реальному потенціалу держави. Дмитро Демидов стверджує, що завдання здійсненне і намічає для її виконання близько двох років.
За словами Президента компанії керівники фірми БІЛОГО КОТА чекають від Українських РЦК стійкого зростання обсягів. Найближчим часом РЦК отримають контрольні цифри обсягів, яких вони повинні будуть досягти. Звичайно, ніхто не вимагає результатів цю ж мить: буде дано певний термін для досягнення цих контрольних цифр. І «зрівнялівки» не допустять: цифри будуть поставлені в залежність від чисельності населення даного регіону. Природно, там, де населення менше, там і контрольні цифри будуть меншими. І навпаки. Ще одне завдання Дмитра Демидова в Україні - проведення ряду тренінгів та настановних занять з українськими дистриб'юторами. Заняття будуть проводитися з таким розрахунком, щоб учні негайно стали вчителями для своїх дистриб'юторів у своїх мережах. У цьому суть ідеї дублювання, суть мережевого маркетингу.
У своїй доповіді Керівник компанії Володимир Ігорович Стасевич торкнувся, перш за все, недоробок українських лідерів. Володимир Ігорович пояснив учасникам зборів, що парадні промови доречніше вимовляти на святі 10 річчя мережевої компанії в Україні, а на робочій нараді слід обговорювати реальність такою, яка вона є. Одним з найголовніших недоліків, за словами В.І. Стасевича, є ставлення багатьох українських лідерів до РЦК як до складу розподілу товарів. Це неправильна позиція! В основу має бути поставлена власне мережева робота.
Якщо ми дивимося на офіційний склад компанії лише як на центр розподілу, то ми ставимо себе «на одну дошку» з дрібнооптовими фірмами. Але ТОВ БІЛИЙ КІТ зовсім не дрібнооптова фірма - ми мережева компанія. Тому потрібно працювати і вчити людей бути, перш за все, дистриб'юторами, мережевиками. РЦК повинні ставати, в першу чергу, центрами навчання людей професії дистриб'ютора. Наступний серйозний недолік. Почастішали випадки перепідписання, перетягування давно зареєстрованих дистриб'юторів з одних мереж в інші. Це абсолютно неприпустимо! Потрібно створювати нове, а не займатися паюванням старого. Починаючи з дня наради - з 25 серпня 2008 року всі старі структури в Україні залишаються в колишньому складі. Ніякі маніпуляції з новими номерами не пройдуть! Це чітка і однозначна позиція компанії. Ніяких перепідписань!
На всій «території БІЛОГО КОТА», включаючи Україну нормою вважається неухильно роботи в одній компанії мережевого маркетингу. Принаймні, ця норма стосується лідерів. Концентрація зусиль на роботі в одній компанії взагалі один з найважливіших компонентів успіху. Іноді кажуть: «Я - вільна людина у вільній країні!
Як ви мені будете вказувати, де мені працювати? ». На це фірма БІЛИЙ КІТ відповідає так: «Безумовно, ти - вільна людина. Тоді йди працювати в іншу компанію! ». Весь досвід мережевого бізнесу показує: якщо людина сконцентрована, її чекає успіх. Якщо вона розпорошується, її чекає розчарування. Рано чи пізно така людина, яку Дмитро Демидов влучно назвав «мережевим бомжем», приходить до думки, що або він не створений для успіху, або успіх не створений для нього.
В.І. Стасевич оголосив про прийняте керівництвом рішення: відкрити цифри по оборотах РЦК України. Тепер керівник будь-якого з семи РЦК буде бачити обороти інших Регіональних Центрів та мати можливість порівнювати свої результати з результатами колег. Лідери мережевої компанії в Україні, прийняли виступ Володимира Ігоровича Стасевича з великим задоволенням. Відчувалося, що людям дійсно не вистачало уваги з боку московського керівництва, не вистачало справжнього міцного лідера, здатного налагодити роботу, організувати навчання. Не вистачало чітких, сформульованих і зрозумілих правил. На даний момент вони це отримали. Тепер, як кажуть, за роботу, товариші! Все в наших руках.