Белый Кот побеждает в конкурсе пылесосов

  • 30 ноября 2017 00:00:00
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 3567
  • 0

Автор: Юлай Заріпов


У місті Уфі з 27 по 30 жовтня 2008 року проходила П'ята спеціалізована виставка «Індустрія гостинності. Все для кухні, магазину, ресторану », в якій брав участь і наш РЦК у складі керівника центру Мінегуль Заріпова і мене, Юлая Заріпова. Виставка проходила у Палаці культури «Нафтовик», у найбільшому і красивому будинку на центральній вулиці міста. У виставці брали участь санаторії, курорти, готелі, ресторани, виробники і збутові організації торгового і кулінарного устаткування, а також клінінгові компанії Республіки Башкортостан та інших областей Росії.

У програмі виставки було оголошено конкурс «Майстер чистоти - 2008», організований ВАТ «Виставковий комплекс« Башкортостан », Міжнародної асоціації компаній індустрії чистоти (МАКІЧ) за підтримки Міністерства зовнішньоекономічних зв'язків, торгівлі та підприємництва Республіки Башкортостан. На цей конкурс організатори виставки запросили і нас. У перший день проведення заходу я допомагав своїй дружині оформити стенд: розкладав серветки, килими, швабри та іншу нашу чудову продукцію. Чому «нашу», запитаєте ви, а тому, що, працюючи на основній своїй роботі, я підписався в компанію Белый кот, протягом двох років вийшов на 41% і зараз настав час «вийти із замкнутого кола», щоб повноцінно працювати, створювати свою структуру, залучати нових людей, навчати їх. Благо, на це є всі умови. Моя дружина не тільки повністю підтримала мене в моїй ініціативі, але й була рада, хоча я працював на пристойній роботі в галузі юриспруденції.

Дуже сильний вплив на мене, як на дистриб'ютора БІЛОГО КОТА, зробив також семінар Олександра Сінаматі «Коучинг в мережевому маркетингу», що проходив у місті Уфі 19 жовтня 2008.

Отже, настав другий день виставки, і мені треба було виступити на конкурсі. Відверто кажучи, я відчував двояке почуття - на початку був упевнений у собі, адже я вже проводив презентації АКО Космос, але це було в умовах «тет-а-тет» з моїм потенційним покупцем, тобто, у вільному режимі, я міг показати , як працює Агрегат - всі його переваги, міг міняти насадки, дати спробувати йому самому використовувати, що він саме хоче - почистити, пропилососити, пропарити ту чи іншу поверхню. Коли ж я побачив, яких «монстрів» на трьох, чотирьох колесах, з шлангами товщиною з мій лікоть, з каністрами, наповненими всілякою хімією штовхають по дві особи до місця проведення конкурсу учасники потужних клінінгових компаній, то мене охопив острах. Мій АКО КОСМОС перед ними виявився зовсім малюком. Конкурс

«Майстер чистоти-2008», виходячи з програмки, яку нам видали напередодні, складався з трьох номінацій: - чистка килима від плям; - чистка стільця від жирних плям; - чищення скла. Але це було в програмі. Я вирішив провести розвідку. Зняв з піджака свій бейджиік учасника конкурсу, взяв зі стенду нашу щітку ""Мрія"" і, як працівник Палацу культури, проник до місця проведення конкурсу. Все, що я побачив, так вразило мене, що я остовпів - на килимах учасників конкурсу було щось неймовірне! Згодом я дізнався, що на килим вилили і розтерли майонез, томатний кетчуп, жувальну гумку, зверху полили розігрітим рідким шоколадом і весь цей сендвіч закінчувався глиною з якоюсь будівництва, і де вони його тільки знайшли, Боже ж мій! М'який стілець був не кращий. На сидінні був розтертий майонез із кетчупом. Вся ця маса так висохла, що перетворилася на корочку. Те, що вони зробили з склом, шокувало мене найбільше! На склі була розтерта фарба-нітроемаль НЦ, зверху - біла мастика, і все це жахливо застигло. Зізнаюся чесно, такого я ніколи не чистив! Спустився я до стенду і розповів дружині про те, що побачив. «Не Горюй, добрий молодець!» - Заспокоїла вона мене. - «Ти переможеш!». А тут наші колеги Лариса Єгорова зі своєю сестрою Ольгою підійшли і також підбадьорили мене, будемо вболівати за тебе і знімати на відео сказали вони.

Залишалося два годину до конкурсу. Я ламав голову: гаразд, з килимом та стільцем я впораюся - є в арсеналі очисник «Помаранчеве сонце», плямовивідник «Білий чарівник» і серветка «Ребриста». Але як бути зі склом? І тут згадалися картинки з рекламного ролика АКО КОСМОС і АКО Аквілон. Рука потягнулася до коробки з насадками і витягла щіточки жорстку і латунну для чищення межкафельних швів. Це - мій стратегічний запас, подумав я і тихенько поклав їх до кишені.

У конкурсі брали участь 21 представник професійних клінінгових компаній, які обслуговують великі майданчики міста Уфи це торгові центри, супермаркети, спортивні споруди, готелі і т.д. Номер 20 дістався мені. Конкурс проходив у 3 етапи за 7 учасників в кожному етапі. Учасники конкурсу одяглися належно: у спецодязі, в гумові чоботи, гумові рукавички. Деякі були в респіраторах. Один я - в костюмі і в краватці. У конкурсі оцінювалися не тільки час, витрачений на прибирання, а й ступінь сухості очищеної поверхні. Перша сімка учасників зайняла свої місця, представник журі дав команду на старт. Що тут почалося! Завили апарати, полилася струмком хімія, у мене заслезілісь очі, зітхнув, деякі глядачі почали залишати приміщення. Деякі учасники вже закінчували чистку килима, але чого це коштувало - килими були мокрі, паркет під килимом теж зовсім сирий, а у учасниці під номером 1, все-таки, залишилися плями - вона не змогла їх до кінця очистити.

Нарешті, черга дійшла й до мене. Зліва я розклав насадки, праворуч поклав на килим великий фірмовий пакет «БІЛИЙ КІТ. Чистота без хімії ». Глядачі обліпили мою ділянку килима і стали розглядати з цікавістю мій АКО КОСМОС. Швиденько прибрав глину з поверхні килима, насадив турбощітку і пройшовся по килиму. Відкрилися плями. Пройшовся один раз парогенератором і зібрав рідину. Плям стало менше. Залишалися три великі плями. Накапав на них кілька крапель очисника «Помаранчеве сонце» і розтер щіткою «Овал» і продовжив очищати килим по краях. Минула хвилина, і я знову розпарив парогенератором плями. У фільтрі утворилася піна, і мені довелося замінити воду в фільтрі. Глядачі побачили - скільки бруду накопичилося у фільтрі, і їм сподобався запах апельсина.

Потім з насадкою для збирання рідини став пропарювати і одночасно всмоктувати бруд, Килим вичистили на 100%. В кінці пройшовся по килиму вологою салфеткой Люкс. Здивуванню глядачів не було меж! М'який стілець від майонезу та кетчупу після килима я вичистив легко. Настала черга очищення скла. Включивши парогенератор, обробив фарбу. Фарба перетворилася в кашку, і я зібрав її насадкою для чищення скла. Чищення скла зайняла менше однієї хвилини.

Інші учасники все ще терли свої скла шкребками і поливали хімією. До мене стали підходити глядачі і розпитувати про АКО КОСМОС, його технічні характеристики. Підійшов директор одного з готелів і запросив нас на презентацію в своє місто. Також АКО КОСМОС зацікавив хлопців з однієї клінінгової компанії. Журі віддалилося на нараду хвилин на сорок. Одна з членів журі згодом сказала мені, що довго радилися саме з приводу мене: не очікували такого ефекту від АКО КОСМОС, який, до того ж, не використовував хімічні засоби. Нарешті настав момент нагородження.

Перше, друге і третє місце зайняли учасники клінінгових компаній. Раптом на сцену запросили мене. Голова комісії похвалив мене за участь у конкурсі, відзначивши, те, що я не користувався хімічними засобами і був нарівні з професіоналами. Мені вручили грамоту «Приз глядацьких симпатій. Майстер чистоти - 2008 »і подарунок. Наступного дня ми поїхали до нашого директора готелю в інше місто на презентацію. АКО КОСМОС та інших товарів. Директор зібрав у конференц-залі покоївок, прачок, працівників ресторану. З 12 дня до 18 годин вечора ми, без обіду і відпочинку, проводили презентацію. Довелося переночувати в готелі та поїхати на наступний день, тому що ми отримали і оформили замовлення на АКО КОСМОС та інші товари. Повернулися до Уфи, і нас відразу запросили в один з нічних клубів для того, щоб подивитися, чи очистить АКО КОСМОС дуже дорогий ковролін з люмінісцентними візерунками. Ковролін був такий брудний, що став як пластмасовий. Однак АКО КОСМОС почистив і розпушивши для проби невелику ділянку ковроліну. Після всього цього я впевнений в АКО КОСМОС на всі 100%!