Прием заказов: по телефону с 9:00 по 22:00, через корзину магазина - круглосуточно без выходных | Консультации:viber 0966531404 Skype: My status vetal-kyrylov
044 232 87 99 | 067 35 111 57
066 049 15 33 | 093 775 89 31
Білий кіт / Белый кот
Выберите ваш язык:  Русский Українська Валюта:  
 
В Корзине:  0 товаров



Каталог





Производители




Новинки

Швабра профессиональная большая одна насадка
Швабра профессиональная большая одна насадка

2392 грн.





Статьи






Белый Кот побеждает в конкурсе пылесосов
Рейтинг: best4 из 5 Оценок: 71.

Автор: Юлай Заріпов


У місті Уфі з 27 по 30 жовтня 2008 року проходила П'ята спеціалізована виставка «Індустрія гостинності. Все для кухні, магазину, ресторану », в якій брав участь і наш РЦК у складі керівника центру Мінегуль Заріпова і мене, Юлая Заріпова. Виставка проходила у Палаці культури «Нафтовик», у найбільшому і красивому будинку на центральній вулиці міста. У виставці брали участь санаторії, курорти, готелі, ресторани, виробники і збутові організації торгового і кулінарного устаткування, а також клінінгові компанії Республіки Башкортостан та інших областей Росії.

У програмі виставки було оголошено конкурс «Майстер чистоти - 2008», організований ВАТ «Виставковий комплекс« Башкортостан », Міжнародної асоціації компаній індустрії чистоти (МАКІЧ) за підтримки Міністерства зовнішньоекономічних зв'язків, торгівлі та підприємництва Республіки Башкортостан. На цей конкурс організатори виставки запросили і нас. У перший день проведення заходу я допомагав своїй дружині оформити стенд: розкладав серветки, килими, швабри та іншу нашу чудову продукцію. Чому «нашу», запитаєте ви, а тому, що, працюючи на основній своїй роботі, я підписався в компанію Белый кот, протягом двох років вийшов на 41% і зараз настав час «вийти із замкнутого кола», щоб повноцінно працювати, створювати свою структуру, залучати нових людей, навчати їх. Благо, на це є всі умови. Моя дружина не тільки повністю підтримала мене в моїй ініціативі, але й була рада, хоча я працював на пристойній роботі в галузі юриспруденції.

Дуже сильний вплив на мене, як на дистриб'ютора БІЛОГО КОТА, зробив також семінар Олександра Сінаматі «Коучинг в мережевому маркетингу», що проходив у місті Уфі 19 жовтня 2008.

Отже, настав другий день виставки, і мені треба було виступити на конкурсі. Відверто кажучи, я відчував двояке почуття - на початку був упевнений у собі, адже я вже проводив презентації АКО Космос, але це було в умовах «тет-а-тет» з моїм потенційним покупцем, тобто, у вільному режимі, я міг показати , як працює Агрегат - всі його переваги, міг міняти насадки, дати спробувати йому самому використовувати, що він саме хоче - почистити, пропилососити, пропарити ту чи іншу поверхню. Коли ж я побачив, яких «монстрів» на трьох, чотирьох колесах, з шлангами товщиною з мій лікоть, з каністрами, наповненими всілякою хімією штовхають по дві особи до місця проведення конкурсу учасники потужних клінінгових компаній, то мене охопив острах. Мій АКО КОСМОС перед ними виявився зовсім малюком. Конкурс

«Майстер чистоти-2008», виходячи з програмки, яку нам видали напередодні, складався з трьох номінацій: - чистка килима від плям; - чистка стільця від жирних плям; - чищення скла. Але це було в програмі. Я вирішив провести розвідку. Зняв з піджака свій бейджиік учасника конкурсу, взяв зі стенду нашу щітку "Мрія" і, як працівник Палацу культури, проник до місця проведення конкурсу. Все, що я побачив, так вразило мене, що я остовпів - на килимах учасників конкурсу було щось неймовірне! Згодом я дізнався, що на килим вилили і розтерли майонез, томатний кетчуп, жувальну гумку, зверху полили розігрітим рідким шоколадом і весь цей сендвіч закінчувався глиною з якоюсь будівництва, і де вони його тільки знайшли, Боже ж мій! М'який стілець був не кращий. На сидінні був розтертий майонез із кетчупом. Вся ця маса так висохла, що перетворилася на корочку. Те, що вони зробили з склом, шокувало мене найбільше! На склі була розтерта фарба-нітроемаль НЦ, зверху - біла мастика, і все це жахливо застигло. Зізнаюся чесно, такого я ніколи не чистив! Спустився я до стенду і розповів дружині про те, що побачив. «Не Горюй, добрий молодець!» - Заспокоїла вона мене. - «Ти переможеш!». А тут наші колеги Лариса Єгорова зі своєю сестрою Ольгою підійшли і також підбадьорили мене, будемо вболівати за тебе і знімати на відео сказали вони.

Залишалося два годину до конкурсу. Я ламав голову: гаразд, з килимом та стільцем я впораюся - є в арсеналі очисник «Помаранчеве сонце», плямовивідник «Білий чарівник» і серветка «Ребриста». Але як бути зі склом? І тут згадалися картинки з рекламного ролика АКО КОСМОС і АКО Аквілон. Рука потягнулася до коробки з насадками і витягла щіточки жорстку і латунну для чищення межкафельних швів. Це - мій стратегічний запас, подумав я і тихенько поклав їх до кишені.

У конкурсі брали участь 21 представник професійних клінінгових компаній, які обслуговують великі майданчики міста Уфи це торгові центри, супермаркети, спортивні споруди, готелі і т.д. Номер 20 дістався мені. Конкурс проходив у 3 етапи за 7 учасників в кожному етапі. Учасники конкурсу одяглися належно: у спецодязі, в гумові чоботи, гумові рукавички. Деякі були в респіраторах. Один я - в костюмі і в краватці. У конкурсі оцінювалися не тільки час, витрачений на прибирання, а й ступінь сухості очищеної поверхні. Перша сімка учасників зайняла свої місця, представник журі дав команду на старт. Що тут почалося! Завили апарати, полилася струмком хімія, у мене заслезілісь очі, зітхнув, деякі глядачі почали залишати приміщення. Деякі учасники вже закінчували чистку килима, але чого це коштувало - килими були мокрі, паркет під килимом теж зовсім сирий, а у учасниці під номером 1, все-таки, залишилися плями - вона не змогла їх до кінця очистити.

Нарешті, черга дійшла й до мене. Зліва я розклав насадки, праворуч поклав на килим великий фірмовий пакет «БІЛИЙ КІТ. Чистота без хімії ». Глядачі обліпили мою ділянку килима і стали розглядати з цікавістю мій АКО КОСМОС. Швиденько прибрав глину з поверхні килима, насадив турбощітку і пройшовся по килиму. Відкрилися плями. Пройшовся один раз парогенератором і зібрав рідину. Плям стало менше. Залишалися три великі плями. Накапав на них кілька крапель очисника «Помаранчеве сонце» і розтер щіткою «Овал» і продовжив очищати килим по краях. Минула хвилина, і я знову розпарив парогенератором плями. У фільтрі утворилася піна, і мені довелося замінити воду в фільтрі. Глядачі побачили - скільки бруду накопичилося у фільтрі, і їм сподобався запах апельсина.

Потім з насадкою для збирання рідини став пропарювати і одночасно всмоктувати бруд, Килим вичистили на 100%. В кінці пройшовся по килиму вологою салфеткой Люкс. Здивуванню глядачів не було меж! М'який стілець від майонезу та кетчупу після килима я вичистив легко. Настала черга очищення скла. Включивши парогенератор, обробив фарбу. Фарба перетворилася в кашку, і я зібрав її насадкою для чищення скла. Чищення скла зайняла менше однієї хвилини.

Інші учасники все ще терли свої скла шкребками і поливали хімією. До мене стали підходити глядачі і розпитувати про АКО КОСМОС, його технічні характеристики. Підійшов директор одного з готелів і запросив нас на презентацію в своє місто. Також АКО КОСМОС зацікавив хлопців з однієї клінінгової компанії. Журі віддалилося на нараду хвилин на сорок. Одна з членів журі згодом сказала мені, що довго радилися саме з приводу мене: не очікували такого ефекту від АКО КОСМОС, який, до того ж, не використовував хімічні засоби. Нарешті настав момент нагородження.

Перше, друге і третє місце зайняли учасники клінінгових компаній. Раптом на сцену запросили мене. Голова комісії похвалив мене за участь у конкурсі, відзначивши, те, що я не користувався хімічними засобами і був нарівні з професіоналами. Мені вручили грамоту «Приз глядацьких симпатій. Майстер чистоти - 2008 »і подарунок. Наступного дня ми поїхали до нашого директора готелю в інше місто на презентацію. АКО КОСМОС та інших товарів. Директор зібрав у конференц-залі покоївок, прачок, працівників ресторану. З 12 дня до 18 годин вечора ми, без обіду і відпочинку, проводили презентацію. Довелося переночувати в готелі та поїхати на наступний день, тому що ми отримали і оформили замовлення на АКО КОСМОС та інші товари. Повернулися до Уфи, і нас відразу запросили в один з нічних клубів для того, щоб подивитися, чи очистить АКО КОСМОС дуже дорогий ковролін з люмінісцентними візерунками. Ковролін був такий брудний, що став як пластмасовий. Однак АКО КОСМОС почистив і розпушивши для проби невелику ділянку ковроліну. Після всього цього я впевнений в АКО КОСМОС на всі 100%!

Эта статья была опубликована 07 November 2009 г..
Число отзывов: 0
Написать отзыв
Товары, связанные с данной статьёй:
Салфетка универсальная 32х31
Салфетка универсальная 32х31
Щетка для одежды Овал
Щетка для одежды Овал
Салфетка из микроволокна Ребристая 32х31
Салфетка из микроволокна Ребристая 32х31
Пятновыводитель  БЕЛЫЙ ВОЛШЕБНИК(283г)
Пятновыводитель БЕЛЫЙ ВОЛШЕБНИК(283г)
АКО Космос
АКО Космос
Универсальный очиститель Оранжевое Солнце
Универсальный очиститель Оранжевое Солнце









Вход

E-Mail:
Пароль:
Регистрация




Информация





Отзывы

Ковер на ПВХ(40х60, 69х90, 90х150)

Очень давно слышала,о таком коврике! Будто бы есть в Белом к ..

5 из 5 звёзд!



Лучшие товары




Рекомендуемые

Мыльные орехи(1кг, на развес)
Мыльные орехи(1кг, на развес)

1380 грн.



Интересное